Merhaba! Sizlere kalbimizi ısıtan bir serinin yorumuyla geldim. Kitaplar, yazarlarına çekermiş ;)
Genel olarak Damla Abla'nın yazım dili aksiyon dolu ve akıcı değil ama karakterler ve senaryonun ilerleyişi bunu önemsiz kılıyordu benim için. Kitapta dostluk ve yolculuk temaları öne çıkıyordu. Mesela karakterler arttı, Maça'ya bayılıyorum. Ve Bast de cesur bir karakter, sevdikleri için herşeyi göze alan. Sera aşırı havalı :D Tabii ki sevdikleri için herşeyi göze alan kısmı kitaptaki tüm karakterler için geçerli. Marlo o kadar tatlı ki. Zaina ve Eira'nın dostluğu çok güzel. Yine Zaina ve Marlo favori ikililerimden. Kitabın sonunu böyle beklemiyordum, Damla Abla birşey soracağım da neden ya? Ne istedin bizden?Ahajaajahsjsısjd. Kitabın kurgusu özgün, harika karakterler var. Aksiyon bağımlısı değilseniz buyurun okuyun...
Ve Damla Abla. Yazım diline hayranım. Hatta abim okuduğum kitaplardan hoşlanmasa da GY 1'in birazını okudu ve tam olarak şunu dedi "sandığım kadar basit değilmiş dili" ahahajajs. Ve inceleme işinden çıktık biraz ama Damla Abla bize gerçekten yarabandı uzatıyorsun. Seninle uzun uzun kitaplardan konuşmak isterdim. İyi ki varsın, seni çok seviyorum Yol senden yana olsun...
Damla N. Archeron
Gümüş Yürek 2D. N. Archeron · Guardian Yayınları · 2024880 okunma