Evladını, annesini, babasını, kardeşini, dostunu, karnındaki bebeği kaybeden insanlarla dolup taşıyor Gazze. Ve bugün o adi İsrail'in aldığı idam kararıyla yanıyor yüreğimiz.
Hala şaşırıyorum, Starbucks neden bu kadar dolu? İnsanların ölmesi neden kimsenin umrunda değil?
GAZZEDE SOYKIRIM VAR. KULAĞINIZI TIKAMAYI BIRAKIN.