Puan vermedi·133 syf.····Okunma: 28 Haziran 2025 19:38 “Gerçekten yaşamak istemek için illa birilerinin neşeli olması mı gerekir?”
İnsan karanlığın içinde öylece yaşayabilirken, biri çıkıp biraz ışık gösterdiğinde her şeyi bırakıp o ışığın peşine düşmesi…
İçimizde yaşam isteği mi vardı hep? Yoksa sadece biri gösterdi diye mi hatırladık?