kitabı neden 17. değil de 23. yaşıma birkaç ay kala keşfettim bilmiyorum zira düşüncelerimi metaforlarla dahi olsa bu denli yalın bir şekilde görmek beni cesaretlendirdi. kendisiyle sorunu olan, kimlik arayışındaki, kendim mi olmalıyım yoksa topluma mı uymalıyım... bu sorularına cevap arayan herkes için bir başucu kitabı olacağına eminim çünkü soruların hepsinin cevabı burada vardı ve bana cesaret oldu.
yazara kitabı yazdığı için teşekkür ediyor, şiddetle okumanızı tavsiye ediyorum.