Başta 10 sayfa okuyup uyucam diye başladım kitaba, sonra hadi 25 olsun dedim ama bir baktım ki kitap bitmiş :) O kadar sürükleyici ve akıcı ki tek bir oturuşta bitirmelik yarım bırakamadım gözlerim kapana kapana devam ettim. Beni tatmin eden bir kitaptı hem süreç hem sonuç açısından. O sıkışmışlık o mecburiyet hisi çok güzel aktarılmış şans verin derim benn