toxic lesbian vampires? gimme more rn.
9/10
·674 syf.··
Beğendi
·
2025 13. kitabı
·
14 günde okudu
·
Okunma: 26 Haziran 2025 19:14
yılın enn en merak ettiğim kitabını okudum!! spoiler!!! victoria için önemli bir kitap olduğunu düşünüyorum. sosyal medyada bunu çok belli ediyordu ama bence en belli ettiği hareketi tüm ilk baskıyı imzalamasıydı. victoria için cidden önemli bir eser olmalı. benim en sevdiğim karakter başlarda sabine'di, sonlara doğru charlotte oldu. (spoisiz bir şekilde diyorum charlotte o sonu hak etmedi). alice hakkında pek de bir şey düşünmüyorum doğrusu. onu okudukça sevdim ama kendisi o kadar mesafeli ki anlayamadım. tamam önce karakterleri yorumlayalım!! sabine sabine hakkında yazmak istediğim bazı şeyleri spoiler olacağı için yazmayacağım. ama onun hakkında çok sevdiğim olaylardan biri vampir olma hikayesi. (burada sabine'in hayatının başları hakkında baya uzun bir şey yazfım ama kitabı okurken hemen anlayacağınız için sildim..) vampir olduktan sonra sabine'in enerjisi öyle bir arttı ki!! gerçekten, kendi kendine hayatta kalmayı öğrenen biri oldu. hayatı boyunca kendi kuralları üzerinde durdu. onum hakkında sevdiğim şeylerden biri bu. diğeri ise tanıştığı kişilerin öğütlerinden, hayatlarından ders alması ve bunu hayatına geçirmesi. (MATTEO MY SHAYLA) sabine, toxic olmaya başladığında gerçekten çok değişti ancak yine de onu seviyorum. sonda olanları en çok hak eden oydu. charlotte MY SHAYLA #2. charlotte, tatlı bir kız. o kadar sevimli ki!!! kitap okumayı seven, sessiz sakin biri. halasının yanına gönderilmesinin nedeni çok sinirimi bozuyor çünkü FREE GAYS. joss'a çok sinirliyim ama en azından pişman olduğunu öğrendik. evine 49 yıl sonra dönebilmesi... AĞLİCAM. charlotte hayatı boyunca hep kısıtlandığı için o kadar üzülüyorum ki anlatamam yani. yeniden diyorum o sonu hak etmedi. alice geçmişi onu kovalıyor, o ondan kaçıyor. new city new me. o geçmiş odaklı biri ve bundan kurtulamıyor. alice hakkında üzüldüğüm şeylerden biri de bu. çok takılı kalmış. başına gelenlere de çok üzülüyorum. hiçbir şeyden haberi yok. öfkesi çok normaldi, umarım biri çıkıp abarttı demez. kitabın sonundan sonra umarım huzurla devam edebilir. alice hakkında çok konuşmayacağım, konuşasım gelmedi. kitabın dilini çok beğendim. vampirlerin özellikleri de hoştu. güneşte rahatsız oluyorlar, mezar toprağı onları hasta ediyor falan... bury our bones ile başlayan şiir dw çok güzel. son bölümlerde sabine'den daha çok okumalıydık. ve sonu pek de tatmin etmedi. onun dışında oldukça güzel, derin bir kitaptı. rahatsız edici şeyler elbette vardı. kısacası beğendim, öneririm.
Bury Our Bones in the Midnight SoilVictoria Schwab (V.E. Schwab) · Tor · 202511 okunma
·
658 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ne zaman çevirilir acaba 🫤🫤 AYRICA BEN DAHA KİNDARI ADDİEYİ OKUMADIM DAHA VICTORIOUS GELECEK
Ece
Gönderi Sahibi
asude piastri OF OKUMAMIZ GEREKEN ÇOK ŞEY VAR NAPXAZ
tbr bitmiyo durr
Ece
Gönderi Sahibi
asla bitmicek zaten, devaamm