9/10
·674 syf.··
Beğendi
·
14 günde okudu
·
2025 13. kitabı
·
210 Gösterim
31 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ya şu kitabı okuyacak kadar seviyem olsa keske. Aslında b2 yim ama anlayamam diye bir korku var içimde. İngilizce anca romcom falan okuyorum niye bilmiyorum ya.
Ece
Gönderi Sahibi
neden okuyamayacağını düşünüyorsun ki denemeden bilemezsin. bence bir dene eğer yapamazsan bırakırsın, yapacak gibiysen de ne kadar uzun sürerse sürsün devam et. tabii kitabı uzun süre okumak seni yorarsa yarım da bırakabilirsin ancak bunlar başlarsan karşılaşabileceğin şeyler. denemekten zarar gelmez bence 🫶 b2 - c1 arası gayet yeterli olabilir bu kitaba
Ece
Gönderi Sahibi
bitirdim... atmam gereken bir sürü alıntı var + inceleme yazacağım. güzeldi gerçekten. her kitap gibi eksikleri var ama benim damak tadıma uyan bir kitaptı
Ece
Gönderi Sahibi
girls and gays seni bitiremediğim için özür dilerim... ama okuuamıyorum
ALDIN MI YOKSA?
Ece
Gönderi Sahibi
Ela Cezan umarım umarıım 🫶🙏
Ece
Gönderi Sahibi
sınava 1 hafta kaldı of ya yapamicam gibi hissediyorum ama arkadaşlarıma anlatamıyorum çünkü onlara negatif enerji vermek istemiyorum. annemw anlatıyorum sen yaparsın diyor. annem, çğretmenlerim, akrabalarım hepsi çok güveniyor. bu güven baya yük yani. yapamazsam utanacak gibi hissediyorum. mezuna kalanlar da diyor mezuna bırakmayın. napayım şimdi ben yani? çıldıracağım en son
Reklam
Yorumların + az önce kitabın gördüğüm bir baskısı sağ olsun şimdi bu çevrilsin diye dua etmeye başlayacağım
Ece
Gönderi Sahibi
umarım çevrilir hemen ya ben de fiziksel olarak istiyorum 😭
Ece
Gönderi Sahibi