sınava 1 hafta kaldı of ya yapamicam gibi hissediyorum ama arkadaşlarıma anlatamıyorum çünkü onlara negatif enerji vermek istemiyorum. annemw anlatıyorum sen yaparsın diyor. annem, çğretmenlerim, akrabalarım hepsi çok güveniyor. bu güven baya yük yani. yapamazsam utanacak gibi hissediyorum. mezuna kalanlar da diyor mezuna bırakmayın. napayım şimdi ben yani? çıldıracağım en son