Ben nedense pek beğenmedim. Devamlı hayata dair bir mesaj içeren konuşamalar ile bezeli bir kitap. Olay örgüsü mü zayif geldi anlamadım. Olaylar arası kopukluk mu var bilemedim ama devamlı bir hayatı yaşamak gerektiği mesajı aldım kitapta.. ben önermiyorum.. biraz abartılmış olabilir..