Nedense sevemedim…
6/10
·348 syf.··
2025 13. kitabı
Ben nedense pek beğenmedim. Devamlı hayata dair bir mesaj içeren konuşamalar ile bezeli bir kitap. Olay örgüsü mü zayif geldi anlamadım. Olaylar arası kopukluk mu var bilemedim ama devamlı bir hayatı yaşamak gerektiği mesajı aldım kitapta.. ben önermiyorum.. biraz abartılmış olabilir..
ZorbaNikos Kazancakis · Can Yayınları · 202420,6bin okunma
·
44 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.