İntermezzo
Bir gün, D&R ‘a gittiğimde, çok satanlar ve çok okunanlar arasındaydı bu kitap. Dedim ki kendi kendime, bugün almasam da bir gün bu kitabı alacağım. Çünkü bu bana okumamı isteten bir şeyler vardı. Ne olduğunu tam olarak anlamlandıramıyordum. Sonra bir gün bu kitabı okumaya karar verdim. Daha önce de belirtmiştim sizlere her kitabın belli bir zamanı vardır işte bu kitabın zamanında gelmişti bence ve kitaba başladığında ‘normal insanlar’ kitabından çok daha farklı bir kitap okuduğunu fark ettim. Zaten her kitap birbiriyle uyumlu değildir. Hatta bazen yazarın onlarca kitabı arasından bir tane kitabı sanki o yazar yazmamış gibi hissettirebilir. Bu kitap sanırım güzelliği noktasında o kitaplardan bir tanesi. Kitap akıcılığı, roman oluşu ve gerçekten içerisindeki olay örgüsü sebebiyle çok çabuk okunabilecek güzel bir kitap. Ben bazı sebeplerle biraz geç bitirdim. Diğer okuyucuların daha çabuk bitirebileceğini düşünüyorum. Bu kitabı kitaplığınıza ekleyebilirsiniz. Kitaplarla kalın sevgiyle kalın iyi okumalar diliyorum.
| 29/06/25 Aişe Bozdemir İntermezzo