Kitabı beğendim beğenmedim bir arada kalsamda beğendiğim kısma daha yakın. Güzel bir gençlik hikayesidi. Deniz ve Batı Han' ın diyalogları birbirine hep net olmaları güzeldi. Hikaye akıcı yazarın dili güzel ancak ben kitaplarda mesajlaşmalara çok yer verilmesini hiç sevmem öyle olsa herkes mesajlarını yazsın kitap çıkarsın. Onun dışında bir olay var mıydı yok ancak kitap okumakta zorlandığınız dönemde okunur bir çırpıda da bitecek bir roman. 6/10