Güzel şeyler için bazen ipi bırakmak gerekir.
Evet…
Her güzel şeyin ardında bir vazgeçiş,
Bir teslimiyet,
Bir “bırakma” vardır.
Bazen tutunduğun ip, seni yoran bir alışkanlık,
Bazen bir insan, bazen bir korkudur…
Ve sen sanırsın ki;
İpi bırakırsan düşersin.
Oysa ipi bıraktığında,
Asıl yükünden kurtulursun.
Ruhun hafifler, kalbin genişler,
Ve hayat, sana yeni bir yol açar.
Çünkü bazı şeyler,
Sadece bıraktığında güzelleşir.
Ve unutma:
Allah’a bıraktığın her şey,
En doğru yere emanet edilir.
___ /Güven Taşdemir