Puan vermedi·215 syf.····Okunma: 04 Temmuz 2025 02:12 Çok merakla ve heycanla okudum bu kitabınıda.Öyle bir kalemi varki karakterlerini birebir kendi yaşamış gibi anlatıyor ve her karakterde farklı bir duyguya bürünüyor sizide o büyüye çekiyor kendinizi o karakterle bir şekilde özdeşleştiriyorsunuz. Okurken bir Türk filminin içindeymiş gibi hissettim çocukken izlemeyi sevdiğim o filmlerden orta yaşıma bir köprü kuruldu ve ben o köprüden geçmişe gittim. Bitene kadar çok ağladım, çok üzüldüm ve sonunu o kadar merak ettimki iki günde okudum. Hiç bitmesini istemedim. Karakterlerinin hepsiyle yaşadım ölenleri gömdüm kalanlara ağladım. Eline kalemine sağlık bu kadar hissederek yazmak inanılmaz bir kabiliyet tek kelimeyle harika bir eser olmuş. Kesinlikle herkese tavsiye ederim. Yeni kitabınıda dört gözle bekliyorum.