·424 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Temmuz 2025 11:52 Fazlasıyla yorucu bir kitaptı isimler anlatımlar gerçekten yüzyıllar öncesi yazıldığı çok belli oluyordu tamam klasik eser olmasa hasebiyle yazarını haksızlık etmek istemiyorum anlamlı bir eser içeriği çok güzel ancak benim için çok yorucu ve anlaması zor oldu bir an önce bitirmek istedim ama heyecanımdan değil kurtulmak için.