Adam Fawley ve ekibi hala araştırıyor, hala hata yapıyor, hala ipuçlarını bazen yakalıyor, bazen gözden kaçırıyor ama neticede suçluyu yada suçluları ısrarla adalete teslim ediyor.
Yine okuması çok keyifli olan güzel bir gizem, gerilim, polisiye kitabıydı kendileri. Bu ekibin hepsini artık arkası yarın dizi kıvamındakileri tanır gibi tanıyorum ve hepsini de ayrı ayrı çok seviyorum. Belki Quinn hariç ona hala fena gıcığım.:))
Serinin bu kitabında Adam ve karısı Alex hakkında da enteresan şeyler öğreniyoruz. Bak sen Adam'a ve Alex'e, vay vay vay yani......
Kurgu yine çok güzeldi, işleniş çok iyiydi. Serinin önceki kitaplarında kafa karışıklığına neden olan anlatım bozuklukları bu kitapta tamamen ortadan kalmış. Hikayede zaman, mekan ve kimin anlattığı artık çok net, herşey mis gibi akıyor, hiç sıkıntı yok. Şuçluyu yine hiç tahmin edemedim, yakınına bile yaklaşamadım. Sadece tek sıkıntım, kitap çok çabuk bitti. Suçlunun açığa çıkarılması kısmını daha detaylı okumak isterdim. Kimin suçlu olduğunu anladık ve "the end." Neyse yine de kitabı çok sevdim, pek sevdim ve güzel sevdim.