Puan vermedi·335 syf.····Okunma: 04 Temmuz 2025 22:20 Sarah Jio beni ağlatan ender yazarlardan. Sayfaları o kadar çabuk okumak istiyorum ki hikayenin heyecanı, tahmin edemeyişim beni çok etkiliyor. Son bir senedir nasıl oluyor bilmiyorum sürekli 2. Dünya savaşı sırasında yaşananlarla ilgili hikayelere denk geliyorum. #Serenad ile başladı onda da çok üzülmüştüm sanırım bu nazi Almanya'sıyla ilgili okuduğum 4. kitap. O kadar nefret duyuyorum ki yapılanları asla aklım almıyor. Savaşları başlatan erkekler ama en çok etkilenen kadınlar ve çocuklar oluyor. Savaş hikâyelerinde ölüm gerçekten en kolayı. Yapılan zulmü, savaş gerçeğiyle yaşamaya çalışmayı tahayyül bile edemiyorum.
Okumak isteyenler için tabiki tavsiye ediyorum. Bu arada Sarah jio okuyanlar bilir hep iki hikayesi vardır. Bu kitapta iki hikayeye de çok üzüldüm kendimi iki kadının yerinede koyamadım, koyduğumda çok ağladım.