6/10
·376 syf.··
2025 57. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 04 Temmuz 2025 21:11
Sahte Eş kitabın yorumu ile geldim.Konusu ilgimi çekmişti daha önce ne kitabı bir yazarı duydum.Ama pek sevemedim. Konusu kısaca,Noah ve Mackenzie aynı hastanede çalışan iki doktor aynı zamanda şekil değiştiren sınıfındalar yani kurtlar. Mackenzie büyükannesinin ona ayarladığı kötü randevulardan bıkınca , Mackenzie büyükannesine sevgilim var yalanını söylüyor.Noah ise bir alfa.Kimliği hastanede ortaya çıkıyor.Kimliğini kuruldan gizlemesinin sebebi ise alfaların öfke kontrolü ile ilgili ön yargıları. hele eşi olmayan alfalar çok daha sıkıntı. O yüzden Noah ona sahte sevgililik teklifi ile gelen Mackenzie’yi kabul ediyor. Birbirlerinin eşi olduğunu söylüyor. Böyle çiftimiz yaşadığı sahte sevgililikten gerçek aşka geçen hikayelerini okuyoruz. Kitapla alakalı yapabileceğim en büyük eleştirim fantastik bir dünyada geçmesine rağmen bu tarz ögelerin çok az olması . Keşke yazar bir iki olayla bunu destekleseydi. Sadece kurt olmaları fantastik kısımdı. O da sadece kızgınlık döneminde o forma geçiyorlar o kadar. Erkek karakteri pek sevemedim. Birbirlerine karşı ilk başta hiçbir şey hissetmiyorlardı. Süreçte bir şeyler yaşadılar bu güzel bir detaydı benim için. Çünkü genelde çiftlerden birisinin geçmişte diğerine karşı hislerinin olması olayını çok yazıyor yazarlar. Erkek karakter kitabın başından sonuna donuktu. Aralarındaki iletişim ve diyaloglar fena değildi, ama bu olay Mackenzie’den kaynaklıydı. Bazı atışmalarını ya da diyaloglarda geçen olayları anlayamadım çeviriden kaynaklı mı bilmiyorum keşke daha güzel açıklasaydı yazar ya da çevirmen. Yüksek puan vermemenin en büyük sebebi de kitabın bir noktaya kadar güzel gitmesi ama çiftimiz yakınlaştıktan sonra sadece smut sahne okumamız. Bu kadarına gerçekten gerek yoktu ,o kısımlarda inanılmaz sıkıldım. Kitap da 400 sayfa kadar yani kısa değil. Yarısından fazlası bu tarz sahnelerin olduğu için o kısımları da sevemedim. Potansiyeli vardı ama belirttiğim eksiklerden sebep olmamış.
Sahte EşLana Ferguson · Nox Yayınları · 2025427 okunma
·
745 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bende 6 mı? 7 mı versem dedim 7 verdim bir çok kitaba göre romantiği iyi diye hahahah
readbooksread
Gönderi Sahibi
Kötü değildi ama eksiği çoktu .Smut sahneleri azaltıp biraz daha evren ve olay okusaydık kesinlikle daha çok severdim☺️
readbooksread kesinlikle haklısın o kadar cok istedim ki kurt hallerini okumak amaaa nerdee
Çevirisi çok mu kötüydü? Espriler hiç anlaşılmıyor mu almayı düşünüyordum
readbooksread
Gönderi Sahibi
Çeviriden kaynaklı alınmayacak kadar kötü değildi☺️
Kitabı almak için senin yorumunu bekliyordum. Şimdilik kalsın dedim
readbooksread
Gönderi Sahibi
Yaa 🫠yorumlarıma karşı böyle düşünmen çok mutlu etti beni🫠