Alandan olmam sebebiyle başta kitabın basit bir anlatımı olduğunu düşündüm ve rüyalarla yapılan terapi hikayesi olarak ifade edilmesi sebebiyle beklentim yükselmiş olsa gerek pek sevemedim. Sonrasında okudukça kitabın içine çekildiğimi ve yazılanlar içinde derinleştiğimi hissettim. Yazarın çok güzel betimlemeleri ve güçlü ifadeleri mevcut, alıntılanacak oldukça fazla yer vardı. Hikaye ve terapi sürecinden çok metaforlar ve derin söylemleri dikkatimi çekti diyebilirim. Yazarın gönlüne ve kalemine sağlık. Meslektaşlarım ve psikolojiye ilgi duyan kişiler okuyabilirler.
8/10