·183 syf.····Okunma: 22 Şubat 2018 16:50 Biz anneler bazı süreçlerden geçerken kendimizi çok yalnız hissediyoruz. Çok yıpranıyor ve çok yıpratıyoruz. Aynı şeyleri başkalarının da yaşadığını bilmek insanı rahatlatıyor. O bakımdan okunabilecek bir kitap olduğunu düşünüyorum.