Öncelikle ilk kitabı arkadaşımdan okumuştum ve ilki bende olmamasına rağmen ikiyi aldım. Kitap beni tatmin etti. Çok eğlenceli bir kurgusu ve yazım dili vardı. Kuş gibi hafifledim resmen. Rsden çıkmama yardımcı olduğun için sağol R. İdeli .
İlk kitabın incelemesinde değindiğim eleştirilere cevap niteliğindeydi. Aklıma yatmayan her şey bir bir çözümlendi. Mantığıma da oturdu. Biraz farklı bir kurgu ama kesinlikle tavsiye ederim. Başar ve kibarlığına ayrı ayrı düştüm. Emirhanla Ümitin arasındaki iletişime ba-yıl-dım!! Tam olmak istediğim kafa yapısı. Ayrıca NAHTARLIK çok yaratıcıydı. Helal sana Ümit. Novella gelecek diye duydum. Yani gelirse fena olmaz ama gelmesede birşey değişmez gibi geliyor. Her Kimsen 2: Son SetHer Kimsen 1: İlk SetR. İdeli