Evet çok kalın kabul ediyorum:) okuması da zaman alıyor hem kalın oluşu hem de içeriği açısından (yani en azından benim için öyle olmuştu ki iyi ki de uzun sürmüş bitirmem) Murakami'nin şuana kadar çıkardığı kitapların hepsini hemen hemen okudum ve beni en çok etkileyen kurgusu ile içine alan kitabı bu olmuştu bundan sonrasında ise Haşlanmış Harikalar Diyarı ve Dünyanın Sonunu çok beğenmiştim. Korkmayın okuyun emin olun bitiyor ve çok beğeneceksiniz...