Anne Kadın
@Annekdn · 11ay
Takip Et
Kitap şöyle sonlandı;
Tam pes etmek üzere olduğum bir gecede kafamın içinde verdiğim savaşı zor da olsa kazandım. O gecenin sabahına ben çıktım ama içimdeki kimseyi sağ bırakmadım..
5 beğeni
·
83 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap