·360 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Mart 2018 22:20 Kitapta umudu,umutsuzluğu ve aşkı anlatıyor.Heyecan verici bir kitap.Kitabı okurken şaşırdığım yerlerde oldu.Kitaba altı puan verdim çünkü bazı yerlerinde fazlasıyla sapıklık vardı.Benim yaşımda olanlara tavsiye etmiyorum.