·471 syf.····Okunma: 05 Temmuz 2025 22:50 Zekice kurgulanmış bir hikaye. Açıkçası okurken ne katili ne de motivasyonunu ve yöntemini tahmin edebildim, tamamen sürpriz oldu. Zaten bu tür kitaplarda da olması gereken budur.
Katilin yöntemi açıklığa kavuştuktan sonra acaba o mektup bana gelse ne yaparım diye düşündüm hep. Sanırım tuzağa düşerdim ben de.
Ancak katilin motivasyonuna göre kurduğu bu planı biraz abartılı buldum. Elbette o psikolojiyi anlayamayız ancak plan çok zahmetli geldi bana. Bu planı bir şekilde akıl edip kurguladık diyelim, uygulamaya geçmek gerçekten sabır işi. Bu yüzden hikaye bu yönüyle biraz ütopik geldi. Yine de kitabı tavsiye eder miyim; kesinlikle ederim.