·210 syf.····Okunma: 30 Haziran 2025 00:00 Kitabı beğendim ama kitapta bir duygu eksikliği bardı.Yaşanan kötü durumları anlatırken duyguyu alamadım. Duyguyu yaşanan kötü durumun kendisinden aldım. Bir konu daha var. Kitapta bölümlere ayırma hiç yapılmamış. Başladığı gibi bitti. Genel olarak okumanızı tavsiye ederim..