10/10
·272 syf.··
Beğendi
·
2018 19. kitabı
Yazarın en akıcı kitabı desem yeridir. Selçuklu dönemini çok güzel hikayeleltirmiş. Keşke daha uzun olsaydı veya 2 kitap olsaydı dedim çünkü bazı yerlerde çabuk geçmesi gerekiyormuş konu oldu bittiye geliyor gibi duruyor. Sanırım kısa tutulmasının sebebi kitabın filmini çekme fikri. Devlet okullara tavsiye etmiş filmini hatta sanırım. İnşallah kitabı da bir o kadar ilgi görür.
Tarih
Direniş KarataySelman Kayabaşı · KTO KARATAY ÜNİVERSİTESİ YAYINLARI · 2017505 okunma
·
5 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.