Wowww baya iyiydi. İki puanı her kitabında da olduğu gibi bir fırsat bulduğunda Türklere geçirmesi, mesela bu romanda çocuk katili fln olduk. Bir de cinsiyetçilik yapması baya. Ama çok iyi yazılmış kitap no lie. Kendimi Ivanla çok özdeşleştirdim açıkçası.