Puan vermedi·336 syf.····Okunma: 07 Temmuz 2025 02:47 Bu kitap çocukluğuma giden bir trendi ve ben bu trende bir buçuk günlük bir yolculuk yaptım. Ve bence bu kitabı okuyan herkes bu yolculuğu yapmıştır. Her şeyin en güzel en kıymetli olduğu zamanlar. Sokakların bu kadar tehlikeli olmadığı, azıyla çoğuyla, iyisiyle kötüsüyle herkesin bir arada olduğu o güzel yıllarda bulacaksınız kendinizi. Mert, Edis ve Ayda. Seni de unutmadım Nevzat:):):)
Kitap o kadar güzel o kadar akıcı ki. Ne söylersem spoiler verecek gibiyim. O yüzden uzatmak istemiyorum. Keyifli okumalar :)