7/10
·416 syf.··
2025 25. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 07 Temmuz 2025 04:00
Sonunda seriyi bitirdim. Lisedeyken okuduğum bir seri olduğu için yeniden okumak bana çok güzel duygular yaşattı. Ancak bütün olayları tamamen unuttuğum için yeniden hatırlamış oldum. Genel olarak çok güzel bir seri, ama bu kitapta biraz takıldığımı söyleyebilirim. Buradan sonrası biraz spoiler içerir. . . . . . . . . Nora'nın girdiği tripler ve kararsızlıkları beni biraz yordu açıkçası. Kendini Nefillere ait hissediyor musun, hissetmiyor musun? 3 gün olmuş, hem savaş yok diyip hem de savaş için çalışmak biraz garipti. Tam bir ergen olduğu için kıskançlıklarını okumak da çok yorucuydu. Açıkçası birkaç gün okumadım kitabı sırf bu yüzden. Ve son olarak Scott bunu hak etmemişti. Yani o kadar kişi içinde neden Scott? Fourth Wing Liam olayı yaşadım bir an, gerçekten çok kırıcıydı. Yazarın teşekkür notunda, "Nora, Patch, Vee ve Scott'a aşık olduğunuz için teşekkür ederim" yazıyordu ve bu teşekkürü ederken hiç utanmadın mı gerçekten Becca? Eğer gerçekten başını yastığa için rahat koyuyorsan, peki. Neyse, kalbim kırıldı gerçekten. Bu seriyi 16 yaşındayken okumak ve 29 yaşındayken okumak çok farklı tecrübelerdi bence. Olayları hatırlamasam da aşırı beğenerek okuduğumu hatırlıyorum o zaman. Şimdi biraz daha büyüyünce bazı şeylerin ergenlikte daha güzel olduğunu anlıyorum
FinalBecca Fitzpatrick · Pegasus Yayınları · 20147,4bin okunma
·
89 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.