·96 syf.····Okunma: 06 Temmuz 2025 17:42 Isabelle, daha masum olmanı isterdim...
Kitap çok sakin bir atmosfere sahip, ağır ve durağan değil. Kısacık ama bazı kitaplar gibi işkence çektirmiyo bitirene kadar.
Merak duygusuyla sonuna kadar sürükleyen, kendini okutan, hikayesi de ilgi çekici niteliğe sahip. Karmakarışık denmiş, kötülenmiş ama bu şekilde düşünmüyorum. Beklentiyi yukarda tutmadan, keyifli bir okuma yapmak amacıyla ele alınırsa tatlı bir zaman geçirme şansını elde etmiş olunur. Isabelle şatoda kitabın sonuna kadar bulunmayan ancak başkaraktere motivasyon veren, çok da masum olmayan bir hanım. Konaktaki durağan, hareketsiz ve tekdüze bunaltıcı ortamı da gayet iyi tasvir ediyor yazarımız. Öyle bir ortama 12 gün katlanabilmek için kendine bir amaç oluşturan karakterimiz kitabın sonunda bu merakın boşuna olduğunu, asla değmeyeceğini fark ediyor. Aşkın boşuna oluşunu görüp kendi hayatına devam ediyor. Çok realistik geldi hikaye de alınan tavırlar da. Her neyse, 100 sayfa bile olmayan bu kısa hikayeyi okuyun derim. Haftasonuna iyi bir başlangıç için gayet yeterli motivasyonu elde ettirir. İyi okumalar