Okuduğum bütün romanlar sahici başlangıçla bitsin istedim!
6/10
·360 syf.··
2025 74. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 07 Temmuz 2025 22:56
Ben de okuduğum bütün romanlar geniş zamanlarda geçsin istedim! Ve o yüzden diyorum ki: “Her şeyi tadında bırakmak gerek.” Hayatta da, kitaplarda da, yazarlarda da. Olmuyor maalesef. Çok denedim ama Adalet Ağaoğlu ile anlaşamadık; bir türlü giremedim, sığamadım onun dar zamanlarına. Bir okuyucu olarak özellikle romanlarda dar zamanlardansa geniş zamanlar olsun istiyorum, zamanlar geçsin, mekanlar değişsin, insanlar büyüsün gelişsin. O yüzden ne kadar zorlasam da olduramadık bu romanları ve artık tadında bırakmaya karar verdim. Belki ilerleyen zamanlarda tekrar…
Üç Beş KişiAdalet Ağaoğlu · Everest Yayınları · 2014523 okunma
·
61 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.