Anne-babasını kaybetmiş ve büyükanne ve büyükbabasıyla yaşamaya başlayan küçük bir çocuğun dilinden ilerleyen bu kitap hem betimlemeleriyle, hem cümle ve bakış açısıyla hem de varlıklarından ve yok edildiklerinden hiç haberdar olmadığımız Çerokiler yani kızılderililer hakkında yazılmış çok güzel bir kitaptı. Çocuğun dilinden anlatılması okuru ve kitaptaki karakterlerin doğayla olan ilişkisi okuru etkiliyor. Okurken beni dinlendiren, kahveme eşlik ya da uyumadan baş ucumda olan bir kitaptı. Çok iyi geldi.