Siz dergi okumalarınızı nasıl yapıyorsunuz?
Bana gelecek olursak...
Gerçi benim öyle çok dergi okumuşluğum yok lakin, tevafuken yollarımız kesişince, şöyle bi göz gezdirip ilgimi çeken başlıklardan ya da tevafuken beni çarpan yazılardan başlıyorum.
Sırayla mı gitmek makbul nasipte ne varsa evvela onu okumak mı bilmiyorum. Şimdilik böyle yol alıyorum. Düşüncem zamanla değişir mi(?)... Kim bilebilir...