Matt Haig'in okuduğum ikinci kitabı "İnsanlar". Gece Yarısı Kütüphanesi kitabını da çok sevmiştim. Hatta o kitapta bazı yerleri gereksiz bulmuş bu kadar uzatmadan da olur demiştim. Bu kitap daha sürükleyici bence. Okuması kolay dili yalın. İnsan olmak üzerine düşündürücü bir kitap. Gündelik yaşamı da var olmayı da ölümü de sorgulayan bir kurgusu var. İnsanlığa insan dışı bir gözden bakmak dikkat çekici. Bazen duygulandırdı bazen gülümsetti diyebilirim. Çok fazla detay da vermek istemiyorum okumak isteyenler için. Ben genelde okuduktan sonra incelemelere bakıyorum ama okumadan önce fikir edinmek isteyenlere kesinlikle okumalarını tavsiye ediyorum. Hemen bitirirsiniz zaten. Altını çizdiğim tavsiyeler de olmadı değil.