Günümüz dünyasında, koruyamadığımız çocuklara şahit olmaya, utancımıza, ne kadar aşina olsak da kitabı bitirdiğimde neyi başaramıyoruz diye sormaktan alamadım kendimi.. Diana.. ailedeki tacizi ve şiddeti yaşayan, acısını korkularını kahkahalarıyla gizleyen, vücudundaki morlukları “sakar” olmasıyla açıklayan ve “engelli” bir kız olmasıyla ona bakmak çok zor diye şikayetlenilen.. kitabın akışı karakterleri kendi ağzından konuşturarak sağlanmış. Böylece her karakteri okurken kendinizi onun yerine koymuş bir durumda buluyorsunuz.. güzel ama acı..