·524 syf.····Okunma: 08 Temmuz 2025 19:55 İlk sayfada zihnimde başlayan "Ne olacak şimdi?" sorusu da her "olan"dan sonra gelen "Nasıl ama ya!" şaşkınlığı ve tabii hüznü de son cümleye kadar devam etti. Okurken "Hayır ama ya!" diyip kitabı birkaç dakikalığına kenara fırlattığım (gerçekten fırlattığım) ânlar oldu. Hak verdim, yargıladım, sevdim, nefret ettim, öfkelendim, acıdım... İyi ki tanıştım sizinle Kemal, Füsun... Ve her ne kadar "siz sormadan" diyip cevabı kitaba eklemiş olursanız olun sayın yazar, ben yine de soracağım; Kemal siz misiniz?