·125 syf.····Okunma: 09 Temmuz 2025 21:56 Neden kaleme alındığını anlayamadığım bir kitap maalesef Tersine Dünya. "Kadın egemen de olsa çarpıklık ve ahlaksızlık aynı şekilde olur" mesajını vermek miymiş amaç bilemedim açıkçası. Sonu desen sıkılıp bitirilivermiş gibi. Orhan Kemal kitabı olduğu için daha büyük bir beklentiyle başlamış olmam hayal kırıklığımı daha da arttırdı sanırım. Konusu çok enteresan gelip başlamıştım. Kadın ve erkek rolleri yer değiştirdiğinde çok daha farklı bir toplum okumayı bekledim ama öyle olmadı. Keşke başka bir kitap okusaydım düşüncesiyle tamamladığım için üzgünüm.