·192 syf.····Okunma: 10 Temmuz 2025 13:23 Çok yakın dostumun hediye ettiği bir kitaptı. İçerisinde 4 farklı hikaye bulunuyor her biri başlarda çocuk hikayesi gibi dursada içine girdiğinde insanların bayağılıklarını, yaşamlarını, hayat bakış açılarını daha yakından anlatarak hangi olayın ne niyetle yapıldığını resmen yüzümüze çarparak anlatıyor.Aynı zamanda hikayelerde yazarın kendi tespitleri ve düşünceleri de barınıyor ki bu iki konuda güzel harmanlanmış, bu durum yazarı tanımaya da yardımcı oluyor.
Kitapta dikkatimi çeken bi husus var yazar yazdığı tüm karakterleri kendiyle özdeşleştirmek için mi bilemiyorum, yaşlarını 30-40 arası yazmış herzaman ya kırkından küçük ya otuzlarında yada otuzsekizine girmek üzere olduğunu fark ettim.
İçinde güzel alıntılar da mevcut sonunun tuhaf hissettiriceğini bilmeme rağmen her okuduğum masalda akıcı biçimde kendini okuttu diyebilirim, kendine ve düşüncelerine değer veren herkese...