Çok çok çok güzel bir kitaptı. Kitap aşıklarının kesinlikle ilgilisini çeken. Kitapların ve fantastik öğelerin bolca olduğu bir kitaptı. Kısaca bahsetmek gerekirse Elizabeth küçüklüğünde kütüphaneye getirilen bir yetimdir . Ve bir gün kütüphaneye bir saldırı olduğunda suçlu konumuna düşer yanında Sihirzade Thorn’la bol kaoslu bie yolculuğa çıkar. SPOİLER. Silas o kadar iyi bir iblisti ki bir değil 2 kere onlar için kendini feda etti . Artık ne zaman beyaz bir kedi görsem bunu düşüneceğim. Kitapların yarığı kapatmak için kendisini feda etmesi de çok üzücü ve güzeldi. Ana karakterlerimizi gerçekten çok sevdim özellikle Elizabeth güçlü bir kadın karakterdi. Yazarın diğer kitaplarına da kesinlikle şans vereceğim.