10/10
·240 syf.··
Beğendi
·
2018 11. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 04 Mart 2018 00:51
Reşat Nuri Güntekin..... Beni kitaplarla tanıştıran, kitapları sevdiren adam...Yazarlar arasında Reşat Nuri Güntekin'nin yeri o yüzden çok ayrıdır.."Ilk göz ağrım" desem yeri.Uzun zamandır kitaplarını okumadığım için ,bu kitabını okuduğumda eski dostla karşılaşmış kadar mutlu oldum.  Eserine gelicek olursam;Siz hiç benimsediginiz "hayat felsefem bu"dediginiz dusuncelerinizden ,davranislarinizdan taviz verdinizmi? -asla.  Demeyin. Çünkü, insan aciz bir varlıktır.caresizligin neler yaptırabilecegini hicbirimiz bilemeyiz."Gökyüzü" de bu konu üzerine harmanlanmış çok guzel kurgulanmış bir roman.        Kahramanımız inançsız biri olmasına rağmen yeri geldiğinde hor gördüğü inanmadığı kuvvetlerden medet ummasını konu alıyor.Romanın en sevdiğim özelliği kahramanların birbirleri arasında ki diyalogları ve olaylar aralarında ki geçiş tam bir ustalık.Tek kelimeyle Reşat Nuri Güntekin farkı....onun kitaplarındaki lezzeti diğer hicbir kitapta bulamıyorum.Ornek alınacak usta bir yazar....       
GökyüzüReşat Nuri Güntekin · İnkilâp Kitabevi · 1997791 okunma
·
256 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Hih işte benim de ilk okudugum kitap oydu
Neslihan
Gönderi Sahibi
O da çok duygulu bir kitap.
Evet oldukca etkilenmiştim
Acımak kitabi Resat Nurinin miydi?