10/10
·80 syf.··
Beğendi
·
2025 3. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 11 Temmuz 2025 02:34
Çocuk kitabı başlığı altında olup büyüklere hitap eden bir kitap bence. Hikaye İran'da geçtiğinden ve yazarın memleketi olmasından dolayı kültür farkı bariz şekilde belli olmakla birlikte anlatımı bize biraz uzak kalmaktadır. Kitap bence güzel ve eğitici fakat çocuklar için uygun olduğunu düşünmüyorum. Cin ,ölü bebek,üvey anne zulümleri gibi terimler fazlaca yer aldığından dolayı çocukların erken yaşta tanışacağı duygular olmaması gerektiği düşüncesindeyim. Onların kültürlerinde bu terimler normal karşılanabilir (ki karşılanmaması da gerekir) fakat bizde işler aynı şekilde yürümüyor. Çocukların korkmasına fazlasıyla sebep olacağını düşünüyorum. Yetişkinlerin okuması için tavsiye edebilirim.
İnsan ve Duygular
Ulduz ve KargalarSamed Behrengi · Nilüfer Yayıncılık · 20081,084 okunma
·
200 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.