* Karakterin yaşı ve yaşına rağmen yaşadıkları karşısında güçlü kalmasından dolayı hayran kalmamak elde değil. Kaza sonucu yaşadıklarını unutup hatırladığında tekrar üzülmesi de cabası. Aşkın bu kadar küçük yaşlarda yaşanmasını okumak beni biraz üzse de sonunda gözyaşımı tutamadığım bir kitaptı. Son sayfalarını "Cem Adrian - Kül Olur " şarkısıyla okudum gözyaşım pıt. Hemen serinin ikinci kitabını okumaya geçiyorum. Gönülden tavsiye ederim.