Bıraktım Kendimi
Bıraktım kendimi rüzgâra, savursun, Ne hesap kaldı ne de bir korku yürekte. Her şey olur, olacağı varsa olur, Kul düşünür, Yaradan bilir nihayette. Gün batsa da umutla bakarım geceye, Zira her karanlık, sabaha gebedir. Dualarım yükselir sessizce semaya, Cevap mı? Kalbin razıysa yeterlidir. Yürürüm, dikenli yolda bile tevekkül var, Ayağım kanar, ama içimden “vardır bir hayır” derim. Ben hesabı bırakalı çok oldu dostum, Artık kaderi yazanla konuşurum derin derin. Rızkım da O’ndan, huzurum da, Gecemi aydınlatan yıldızım da… Elimden geleni yapar, sonra derim ki: “Olduğu kadarıyla razıyım Ya Rab.” ____________________________________ #şiir #aşk #şiirsokakta #edebiyat #istanbul #kitap #şiirheryerde #söz #siirsokakta #sevgi #şair #güzelsözler #izmir #ankara #sözler #iyigeceler #instagram #siir #cemalsüreya #love #yazar #türkiye #tbt #müzik #huzur #günaydın #mutluluk #instagood #turkey #ask
Duygu ve Düşünce
·
94 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.