Yazarın Selim Erdoğan (Hidrojeolog) bütün kitaplarını okudum.Kalemini çok severim.Milli Mücadeleyi anlatan serisi zaten her kütüphanede olması gereken bir set.
Yenilerde yazarın çocuklar için de bir kitap yazdığını görünce hemen satın aldım:)
Yeğenlerime armağan edeceğim.Ama tabii önce ben okumalıydım.
Yazar, kediler üzerinden miniklere bir kurtuluş hikayesini anlatıyor kitapta.
Kedilerin ilhamları da 100 yaşındaki kaplumbağanın onlara anlattığı bizim kurtuluş savaşımız.
Böylelikle bu kitabı okuyacak minikler daha küçük yaşta, masal gibi Atalarının mücadelesini öğrenecekler.
Bence çok eğitici ve öğretici bir eser ve şahane bir düşünce olmuş.Yazarı tebrik ediyorum.
Ayrıca kitapta Atatürk'ün sözlerine de yer vermiş yazarımız. Selim Erdoğan (Hidrojeolog) Cok hoşuma gitti..
Ehh ben de gönül rahatlığı ile bu şahane eseri yeğenlerime hediye edebilirim artık.
Minik bir alıntı ile bitireyim;
"Unutma iyiler daima kazanır"
Keyifle okudum. Çocuğunuza, torununuza, sevdiklerinize rahatlıkla hediye edebileceginiz bir
eser, gönülden tavsiye ediyorum.
Yazara, Selim Erdoğan (Hidrojeolog) selam olsun,kalemi daim olsun.
Keyifli okumalar diliyorum.