10/10
·307 syf.·
Beğendi
·
9 günde okudu
·
2025 19. kitabı
Victoria Schwab (V.E. Schwab)
7.9/10 · 15 okunma
·
164 Gösterim
10 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ece
Gönderi Sahibi
kitaba bayıldıö ama rs kıyılarında gibiyim bititemiyorum. bu bittikten sonra ne okusam ondan da emin değilim. oofffff
Ece
Gönderi Sahibi
hp bittikten sonra buna devam edeceğim ve şimdi ilk düşüncelerimi paylaşacağım. kitabın arka kapak özetini gram beğenmedim. ilk olarak spoi veriyor, ikincisi de düzgün anlatamamış. kate'e bayıldım. babasına benzemek istiyor, onun kadar vahşi olmak istiyor, babasının takdiri için her şeyi yapar yani. bu yüzden asla iyi biri değil. august!!! o kadar tatlı kiiiii 😻 onu okudukça, hakkında bilgi topladıkça daha da seviyorum. aile ortamına göre yumuşak biri. kate aile ortamı yüzünden sert, august ise aile ortamına rağmen yumuşak. MÜZİKLE RUH YEME OLAYI ÇOK İYİ. 103 sayfayı ne ara okudum anlamadım, aşırı akıcı. bilgileri bize çok iyi aktarıyor. victoria'nın baya eski serilerinden ama cidden iyi yazmış. UMARIM DEVAMI DA BÖYLE GÜZELDİİRR
Ece
Gönderi Sahibi
spoi yemişim haberim yokmuş. böylr temiz yiceksin iştr
Ece
Gönderi Sahibi
anaaammm
Ece
Gönderi Sahibi
ya artık kitapları çok yavaş okumaya başladım. ama günlerce bi kitabı okumaktan bahsetmiyorum, 1 sayfayı okuma hızımdan bahsediyorum. eskiden 1 dakikada 1 sayfa biterdi falam şimdi on saat aynı sayfadayım. ÇÜNKÜ OKUMAK YERİNE DÜŞÜNÜYORUM. bi bakmışım gözüm boşlukta. yeter bana eski ruhumu geri verin 😭
Reklam
Ece
Gönderi Sahibi
victor vale 🤝 kate harker 🤝 being vicious blondes 👍
Ece
Gönderi Sahibi
konusu 🔥🔥 victoria gene döktürmüş gibi hissediyorum. keşke pahalı olmasa da satın alabilsem