hp bittikten sonra buna devam edeceğim ve şimdi ilk düşüncelerimi paylaşacağım.
kitabın arka kapak özetini gram beğenmedim. ilk olarak spoi veriyor, ikincisi de düzgün anlatamamış.
kate'e bayıldım. babasına benzemek istiyor, onun kadar vahşi olmak istiyor, babasının takdiri için her şeyi yapar yani. bu yüzden asla iyi biri değil.
august!!! o kadar tatlı kiiiii 😻 onu okudukça, hakkında bilgi topladıkça daha da seviyorum. aile ortamına göre yumuşak biri.
kate aile ortamı yüzünden sert, august ise aile ortamına rağmen yumuşak.
MÜZİKLE RUH YEME OLAYI ÇOK İYİ.
103 sayfayı ne ara okudum anlamadım, aşırı akıcı. bilgileri bize çok iyi aktarıyor. victoria'nın baya eski serilerinden ama cidden iyi yazmış. UMARIM DEVAMI DA BÖYLE GÜZELDİİRR