Animesiyle bağlantısı olan birçok yer vardı çok sevdim diyebilirim.Resim yaparken kan kustuğu sahne direkt gözümde canlandı ki animede de vardı.Adaptasyonu da çok güzeldi .Tatsuo Hori de bildiğim kadarıyla hastaydı ama kitapta bundan bahsetmiyor ve isimsiz olarak ilerliyoruz hikayede hep.Son bölüm ise olanlar sonrası idi ve biraz daha barışık idik kendimizle gayet güzel anlatı ve betimlemelerle dolu idi , Levent Toksöz Hocama da burdan çeviri için teşekkür ederim böyle önemli bir eseri onun kaleminden görmek etkileyici idi