·160 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Mart 2018 11:03 Yazarın yüreğini de kalemini de çok beğendim. Yazarın ilk okuduğum kitabı sen on yedi yaşımsın, sonrasında yine de sevdik... Sıralama olarak tersten başlamış olabilirim:) Tek solukta okuduğum elime aldığımda bırakamadığını bir kitaptı. Kitapta bazı cümlelerin altını çizer yada cümlenin başına yıldız koyarsınız ya işte bu kitapta ben o kadar çok yere yıldız attım ki anlatamam..
İnsan bazen içindeki fırtınaları anlatacak kelime bulamaz tam tarif edemez ya, ben bu kitapta tarif edemediğim duygularımı anlatan net cümlelere çok rastladım.