Neva

@Neva_Y
10/10
·248 syf.··
2018 7. kitabı
·
28 saatte okudu
·
Okunma: 04 Mart 2018 23:19
Zweing'in diktatörlüğe dogrultulan silahı... Kitap hakkında bir şeyler yazmaya başlamadan önce tek kelimeyle harika bir eser okuduğumu belirtmek istiyorum.Kitap beni yıllar önce izlediğim Ashab-ı Keyf filmindeki sahnelere götürdü.Baş kahraman Maksimilyan ve diğer altı arkadaşının,dönemin kararmış kalplere,bağnazlık içindeki zihinlerle mücadelesini anımsattı. Bağlantımın sebebi karakter benzerliği değil,özgürlük,hür düşünce ve inanç,vicdana karşı zorbalık söz konusu olunca ölümü göze alıp bu karanlık kesimle mücadele edebilmekti.Bedeli ağır da olsa vicdan galip gelmiştir.Çünkü her yeni doğan insanla birlikte yeni bir vicdan doğar ve kötülük daima karşısında bir düşman bulur. Sanırım kendimi fazla kaptırdım:)Kısacası okunmaya değer bi eser.:)
Edebiyat
Vicdan Zorbalığa Karşı ya da Castello Calvin'eStefan Zweig · Can Yayınları · 20202,210 okunma
··
11 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.