·140 syf.····Okunma: 14 Temmuz 2025 18:53 Kitabı genel olarak sevdim. Etkilendim diyebilirim hatta. İlk sayfalarda pek okuduğumu anlayamadım . Ama devam ettikçe aslında şu an ki yaşadığım durumu anlattığını farkettim . O içe kapanıklık herşeyden uzaklaşma bana kendimi hatırlattı. Her sayfasını merak içinde okudum . Son sayfalarda Lizaya olan tavrı pek hoşuma gitmedi içten içe sinirlendim diyebilirim hatta . Okunmasını kesinlikle tavsiye ederim . Kitaba şans verilmeli diye düşünüyorum:))