8/10
·140 syf.··
2025 8. kitabı
·
15 günde okudu
·
Okunma: 14 Temmuz 2025 18:53
Kitabı genel olarak sevdim. Etkilendim diyebilirim hatta. İlk sayfalarda pek okuduğumu anlayamadım . Ama devam ettikçe aslında şu an ki yaşadığım durumu anlattığını farkettim . O içe kapanıklık herşeyden uzaklaşma bana kendimi hatırlattı. Her sayfasını merak içinde okudum . Son sayfalarda Lizaya olan tavrı pek hoşuma gitmedi içten içe sinirlendim diyebilirim hatta . Okunmasını kesinlikle tavsiye ederim . Kitaba şans verilmeli diye düşünüyorum:))
Yeraltından NotlarFyodor Dostoyevski · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2025159,7bin okunma
·
42 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.