·222 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Temmuz 2025 19:22 Birkaç saat içinde gözyaşlarıma engel olamadan okudum.Şu anki durumumuz tarihimizi az bilmemizden kaynaklanıyor bence.Her Türk genci okumalı.Allah tüm şehit ve gazilerimizden razı olsun,bizlere haklarını helal edecekleri davranışlarda bulunuruz umarım.Çizgi roman olduğunu da belirtmeliyim.