Puan vermedi·152 syf.··
2025 31. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 14 Temmuz 2025 19:21
Yalnızlıklar içinde kalmış bir adamın hikayesi. Af diler gibi bir çok bölüm. İlk kısmı yalnızlık üzerine güzel betimlemelerin olduğu vurucu cümlelerin yer aldığı bir bölüm olmuş. Ama sona doğru yaklaşırken hak edilmiş bir yalnızlık yaşadığını anlıyorsunuz. Son bölümlerde sadistce cümleler karşınıza geliyor. Herkes benim için var diyor. Ben yoksam öneminiz yok diyor. En iyi zamanlarında kimseye selam vermemiş adam son dönemlerde niye bana selam vermiyorlar diye dövünüyor. Okumasaydım keşke ya da yarım bıraksaydım dediğim bir kitap olmuş.
Tek Yalnız Ben DeğilimJean-Louis Fournier · Yapı Kredi Yayınları · 20258,1bin okunma
·
52 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.